-
Zwroty i reklamacje
I. Zwroty towaru
Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, prosimy o odesłanie go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki, na poniższy adres:
Stara Szuflada Monika Zaworska
ul. Dworcowa 7, 63-210 Chrzan
z dopiskiem "Zwrot".
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi Kupujący.
Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszej księgarni.
Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który otrzymujecie Państwo w formie elektronicznej.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt pod adresem: sklep@stara-szuflada.pl
II. Reklamacje produktów
W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o kontakt:
-
Adres e-mail: sklep@stara-szuflada.pl
-
w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-16.00
w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na nasz koszt lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.
Reklamacja jest rozpatrywana na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki. W pisemnym oświadczeniu należy podać:
-
nr zamówienia
-
dokładny adres klienta
-
nazwę produktu, który jest reklamowany
-
powód reklamacji danego produktu
-
sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.
Ważna informacja
Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt e-mail: sklep@stara-szuflada.pl