• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

I. Zwroty towaru

Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, prosimy o odesłanie go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki, na poniższy adres:

Stara Szuflada Monika Zaworska

ul. Dworcowa 7, 63-210 Chrzan


z dopiskiem "Zwrot".

Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi Kupujący.

Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszej księgarni.

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który otrzymujecie Państwo w formie elektronicznej.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt pod adresem: sklep@stara-szuflada.pl

 

II. Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o kontakt:

  • Adres e-mail: sklep@stara-szuflada.pl

  • w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-16.00

 

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. 

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na nasz koszt lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacja jest rozpatrywana na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki. W pisemnym oświadczeniu należy podać:

  • nr zamówienia

  • dokładny adres klienta

  • nazwę produktu, który jest reklamowany

  • powód reklamacji danego produktu

  • sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.


Ważna informacja

Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. 



W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt e-mail: sklep@stara-szuflada.pl