• Studia nad propagandą polityczną w Cesarstwie Rzymskim (II-III w.)

Symbol: 4868
Brak towaru
22.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 9.5
Odbiór osobisty 0
Odbiór w punkcie Poczta Polska 7.99
Poczta Polska Pocztex 48 9.5
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 12
Poczta Polska Pocztex 48 16
Poczta Polska Austria 36
Poczta Polska UK ekonomiczna 67
Poczta Polska USA ekonomiczna 76
Poczta Polska USA priorytet 146
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-7441-306-0
Zostaw telefon

Autorka: Agata Aleksandra Kluczek

Rok wydania: 2006

Ilość stron: 165

Oprawa: miękka

Format: 14,5 cm x 20,5 cm

 

Spis treści:

Wprowadzenie  /5

I. Bogini Roma w propagandzie imperialnej Antoninów i władców okresu kryzysu III stulecia. Analiza porównawcza występowania motywu w mennictwie cesarskim  /19

II. Znaczenie ideologiczne wspólnych wyobrażeń Romy, Wiktorii, Felicitas i cesarza rzymskiego w mennictwie Kommodusa, Tacyta i Probusa  /55

III. Władca wobec kryzysu państwa. Portret polityczny Galliena jako element propagandy imperialnej w III w.  /82

IV. Cesarz rzymski i bogowie. Źródła numizmatyczne o boskiej inwestyturze Aureliana  /104

Resume  /133

Wykaz skrótów bibliograficznych  /143

Ilustracje  /147

Indeks postaci starożytnych  /154

Indeks autorów starożytnych  /157

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie