- Kategorie
-
Średniowieczny mercator christianus. Praktyka, organizacja, idee etyczne i religijne
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 11 |
Dostępność | Mała ilość 1 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7996-598-4 |
EAN | 9788379965984 |
Zostaw telefon |
Redakcja: Marcin W. Bukała, Grzegorz Myśliwski
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 136
Okładka: miękka
Format: 15,5 cm x 23,0 cm
Materiały V Kongresu Mediewistów Polskim, tom 8
Spis treści:
Grzegorz Myśliwski, Marcin W. Bukałą - Wstęp /9
Grzegorz Myśliwski - Handel detaliczny we Wrocławiu (XIII - XV w.) /17
Marcin Grulkowski - Oszustwa w handlu gdańskim (XIV - pierwsza połowa XVI w.) /43
Michał Rzepiela - O pozycji zawodowej kobiet w średniowieczu w świetle praktyki opisu leksykograficznego wSłowniku łaciny średniowiecznej w Polsce /61
Karol Ossowski - Miejskie gildie kupieckie w czternastowiecznej Anglii. Zarys zagadnienia /79
Rafał Hryszko - Mercator christianus w koncepcji Rajmunda Llulla /99
Marcin W. Bukała - Problem zbawienia kupca według Mateusza z Krakowa /117