- Kategorie
-
Retro reklama. Za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wieku
Symbol:
4832
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 9.5 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788375432381 |
EAN | 9788375432381 |
Zostaw telefon |
Autorka: Aleksandra Łuczak
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka
Format: cm x cm
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii – Warszawie – która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Na podstawie wydanych przed ponad stoma laty najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie: czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i dlaczego w ciągu półwiecza 1864–1914 budziła one tyle emocji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.