• Kreowanie marek kultury

31.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 11
Odbiór w punkcie Poczta Polska 10
In Post paczkomaty 11
Poczta Polska Pocztex 48 11
In Post kurier 12
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 13
Poczta Polska Pocztex 48 17
Dostępność Mała ilość
ISBN 9788377305843
Zostaw telefon

Autor: Andrzej Giza

Rok wydania: 2022

Liczba stron: 192

Okładka: twarda

Format: 17,00 cm x 24,00 cm

 

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni

wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Dr Andrzej Giza – historyk i historyk sztuki; absolwent podyplomowego studium muzeologicznego (Uniwersytet Jagielloński), zarządzania kulturą (Uniwersytet Jagielloński), akademii dziedzictwa (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie / Międzynarodowe Centrum Kultury). W latach 1998–2003
koordynator międzynarodowej promocji programu Kraków 2000 - Europejskie. Miasto Kultury. Producent prezentacji programu „Krakowa 2000” podczas m.in. EXPO 2000, Festiwalu Europalia (Bruksela 2001) oraz międzynarodowych targów turystycznych. W latach 2004-2016 prezes zarządu fundacji Conspero upowszechniającej dziedzictwo prof. Jerzego Dudy-Gracza. W roku 2004 współtworzył zespół Prezydenta Miasta Krakowa ds. Strategii Promocji Krakowa na lata 2005–2015. Od roku 2008 dyrektor Stowarzyszenia im. Ludwiga van Beethovena. Autor kampanii
reklamowych wydarzeń artystycznych realizowanych we współpracy z czołowymi polskimi artystami sztuk wizualnych. Współautor projektów upowszechniających polską kulturę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie (2012), Soczi (2014), Rio de Janeiro (2016), Piongczang (2018), Tokio (2020), Pekinie (2022). Pomysłodawca i wydawca kwartalnika „Beethoven Magazine”. Publicysta m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”; wykładowca akademicki.

Spis treści:

I. Sztuka jako narzędzie władzy  /23

I.1. Twórcy i ich kariery w kontekście przemian historycznych i światopoglądowych od XV wieku do XX wieku  /25

I.2. Komunikacja sztuki i idei - wybrane międzynarodowe wystawy na przełomie XIX i XX wieku  /65

I.3. Wiek XX - konteksty sztuki, rewolucje i manifesty  /81

II. Public relations, marketing i reklama  /103

II.1. Grupy odbiorcze, liderzy opinii i ambasadorzy marki  /107

II.2. Komunikacja poprzez media i platformy społecznościowe  /115

II.3. Sponsoring jako narzędzie w działaniach komunikacyjnych  /127

III. Narzędzia komunikacji marek kultury - wybrane zagadnienia  /139

III.1. Menadżer kultury - mentor, agent, kreator   /140

III.2. Komunikacja a kreowanie wizerunku  /149

III.3. Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre  /159

IV. Bibliografia  /176

V. Indeks nazwisk  /181

VI. Spis ilustracji   /183

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie