- Kategorie
-
Kolorowy świat dóbr doczesnych Środki i Formy Reklamy na Ziemiach Polskich w I połowie XX wieku
Symbol:
6822
10.00
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 11 |
Dostępność | Mała ilość 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Autorzy: Małgorzata Imiołek, Artur Rakowski
Rok wydania: 1998
Liczba stron: 16
Okładka: miękka
Format: 13,0 cm x 21,0 cm
"Ludziom współczesnym pojęcie "reklama" kojarzy się przede wszystkim ze środkami masowego przekazu (mass mediami) i kulturą masową w szerokim znaczeniu tego ostatniego terminu. Rzeczywiście, reklama jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych elementów masowego komunikowania się w systemie komercjalnym. Niemniej, jako zjawisko, istniała przecież od czasów znacznie bardziej odległych, niż początki epoki kultury masowej, t.j. pierwsze dziesięciolecia XX w. Czym zatem jest, jakie były jej środki i formy, czy zmieniały się wraz z upływem czasu?"
(Fragment)
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.