• Kolorowy świat dóbr doczesnych Środki i Formy Reklamy na Ziemiach Polskich w I połowie XX wieku

10.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 11
Odbiór w punkcie Poczta Polska 10
In Post paczkomaty 11
Poczta Polska Pocztex 48 11
In Post kurier 12
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 13
Poczta Polska Pocztex 48 17
Dostępność Mała ilość
Zostaw telefon
Autorzy: Małgorzata Imiołek, Artur Rakowski

Rok wydania: 1998

Liczba stron: 16

Okładka: miękka

Format: 13,0 cm x 21,0 cm

 

"Ludziom współczesnym pojęcie "reklama" kojarzy się przede wszystkim ze środkami masowego przekazu (mass mediami) i kulturą masową w szerokim znaczeniu tego ostatniego terminu. Rzeczywiście, reklama jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych elementów masowego komunikowania się w systemie komercjalnym. Niemniej, jako zjawisko, istniała przecież od czasów znacznie bardziej odległych, niż początki epoki kultury masowej, t.j. pierwsze dziesięciolecia XX w. Czym zatem jest, jakie były jej środki i formy, czy zmieniały się wraz z upływem czasu?"
(Fragment)

 

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie