• Kolorowy świat dóbr doczesnych Środki i Formy Reklamy na Ziemiach Polskich w I połowie XX wieku

10.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 9.5
Odbiór osobisty 0
Odbiór w punkcie Poczta Polska 7.99
Poczta Polska Pocztex 48 9.5
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 12
Poczta Polska Pocztex 48 16
Poczta Polska Austria 36
Poczta Polska UK ekonomiczna 67
Poczta Polska USA ekonomiczna 76
Poczta Polska USA priorytet 146
Dostępność 1 szt.
Zostaw telefon
Autorzy: Małgorzata Imiołek, Artur Rakowski

Rok wydania: 1998

Liczba stron: 16

Okładka: miękka

Format: 13,0 cm x 21,0 cm

 

"Ludziom współczesnym pojęcie "reklama" kojarzy się przede wszystkim ze środkami masowego przekazu (mass mediami) i kulturą masową w szerokim znaczeniu tego ostatniego terminu. Rzeczywiście, reklama jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych elementów masowego komunikowania się w systemie komercjalnym. Niemniej, jako zjawisko, istniała przecież od czasów znacznie bardziej odległych, niż początki epoki kultury masowej, t.j. pierwsze dziesięciolecia XX w. Czym zatem jest, jakie były jej środki i formy, czy zmieniały się wraz z upływem czasu?"
(Fragment)

 

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie